ENGLISH 會員專區 網站地圖
ENG search

全站搜尋

查詢

逛松菸

/gallery/1681718687_2d9644bbb1d404fd7223.jpg

ISLAND 133 詳細品牌介紹

座落在松山文創園區生態湖畔的機器修理廠,就像一座城市的綠洲。

ISLAND133,它是松菸的中島,是台北的中島,也是台灣的中島。從台灣出發到世界各地,或從世界看臺灣。
飲食的想像在互動的體驗中出走,提供跨越邊界的豐富可能。

    ISLAND133以中島生活為場域概念,實現這裡是城市中生活的重心,人與人交流互動、分享體驗的地方。門牌133號的ISLAND133,就像是一處靈感登陸之地,以味蕾出發,策動每一檔值得期待的世界廚房之旅。

    構築在木構造的歷史古蹟裡的多樣生活體驗旅程——創意的中島,以文化串聯旅遊軸線;料理的中島,以當代飲食分享生活;展覽的中島,聚集了創作者與人群。

    ISLAND KITCHEN如同藝術品般的吧台與沙發兩大區塊,橫跨長型舞台通道,創造出以食物為命題的用餐空間。

   

    鑲嵌在老屋之中的「ISLAND MIX POP」,是一個新的對比空間,自由收放牆面的時空膠囊概念,依季節時令變換展演主題,邀請國際新型態生活家、各地創作者、CHEF與品牌於限定期間進駐,在知識中傳遞生活體驗。

    在ISLAND133以味覺做文化交流,理解在地與國際關於風土滋味的內涵,歡迎你來此品味屬於你的中島生活!

 

營業時間:

ISLAND KITCHEN

週三-週日 12:00-21:30 (最後點餐20:30)

店休日:週一、週二

 

ISLAND MIXPOP

週一-週日 11:00-18:00

 

品牌官網/粉絲專頁:

ISLAND 133

FB:https://www.facebook.com/island133

IG:https://www.instagram.com/island133.tw/

 

Tucked in a beautiful oasis in the urban heart of Taipei, providing diverse curation and dining spaces to meet the needs of private events.
From fashion showcases, corporate seminars, wine
tasting events, to private exclusive gatherings, it's a highly
regarded choice for private events and bookings.

It provides an innovative culinary experience which incorporates the spirit of Taiwanese cuisine and French culinary techniques,deconstructing and reconstructing Taiwanese local ingredients and exotic flavors. Inside an 80-year-old historic landmark,Island 133 is also a perfect fusion of contemporary and historical design.

        

TOP
arrow_upward